خطبه های نماز جمعه

  • ۰
  • ۰

 

 

مهار گرانی‌‌های افسارگسیخته؛ انتظار مردم از مسئولان

امام‌جمعه اهواز گفت: اخیرا شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی بوده‌ایم؛ هر چند مردم انتظار ندارند در مدت چند ماه مشکلات کاملا رفع شوند، اما مردم انتظار دارند هر چه سریعتر این گرانی‌های افسارگسیخته مهار شوند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، امام‌جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، دوم اردیبهشت‌ماه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام علی(ع)، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و پرچم ولایت را امامین انقلاب برافراشته‌اند؛ دشمنان پشت سر هم تلاش‌های زیادی برای به زیر کشیدن این پرچم کردند اما به عنایت خداوند متعال، حضور برجسته امت اسلامی و رهبری امامین انقلاب، حداقل شش رئیس جمهور آمریکا آرزو کردند نظام را قطع و قمع کنند اما نتوانستند این کار را بکنند. سختی کشیدیم اما ارزش دارد بر اصول پافشاری کنیم.
وی با بیان اینکه تا زمانی که خون در رگ‌های امت اسلامی ایران جاری است، این پرچم برافراشته می‌ماند، با دعوت از مردم برای حضور پر شور در مراسم راهپیمایی روز قدس، افزود: امیدوارم با حضور پرشور مردم در این روز، این صحنه‌ای که بیش از ۴۰ سال یادگار امام خمینی(ره) است را پرشورتر برگزار کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: اهانت به ساحت قرآن کریم، دلیل بر ضعف منطق غرب در برابر منطق اسلام است؛ زمانی که کم می‌آوردند به ساحت قرآن کریم و اهل طهارت(ع) جسارت می‌کنند.
وی به فضایل امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: در عالم بشریت خداوند پس از پیامبر اکرم(ص)، مانند علی بن ابیطالب(ع) خلق نکرده است.
موسوی‌فرد با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای جوانان و توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: از این هفته سازمان فنی و حرفه‌ای حداقل پنج مهارت با تضمین اشتغال، البته نه اشتغال در شرکت، به جوانان آموزش دهد.
وی با اشاره به انتظارات مردم از دولت انقلابی، افزود: اخیرا شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی بوده‌ایم؛ هر چند مردم انتظار ندارند در مدت چند ماه مشکلات کاملا رفع شوند اما مردم انتظار دارند هر چه سریعتر این گرانی‌های افسارگسیخته مهار شوند.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: شاید شاخص‌های تورم پایین آمده اما مردم به قیمت اجناس توجه می‌کنند و خواهان کاهش قیمت‌ها هستند؛ این دولت می‌خواهد و ان‌شاءالله خواهد توانست در این زمینه اقدام کند.
موسوی با تأکید بر نظارت بر قیمت‌ها توسط همه دستگاه‌ها گفت: اگر دو بار با قاطعیت با گران‌فروشی‌ها برخورد شود دیگر کسی جرات نمی‌کند گران‌فروشی کند. می‌گویند چون اول سال است، باید قیمت‌ها افزایش یابند که این مسائل به دلیل نبود نظارت است.
وی بیان کرد: از دادستان کل خوزستان می‌خواهیم قاطعانه به میدان بیایند و با این دلالان از خدا بی‌خبر که شب می‌نشینند و تصمیم می‌گیرند که قیمت یک کالا را چند برابر کنند، برخورد کنند؛ این افراد گوش تاب دادن می‌خواهند.

  • ۰۱/۰۲/۰۲
  • محمد ابراهیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی